Όσο σημαντικό είναι να γνωρίζετε τι πρέπει να τρώτε, όταν έχετε διάρροια, είναι εξίσου σημαντικό να γνωρίζετε και τι ΔΕΝ πρέπει να τρώτε.

Πρέπει να αποφεύγονται οι παρακάτω τροφές:

Αλκοόλ και καφεΐνη. Όταν έχετε διάρροια, πρέπει να αποφύγετε τα τρόφιμα και τα ποτά που προκαλούν απώλεια υγρών. Το αλκοόλ και η καφεΐνη μπορούν να λειτουργήσουν ως διουρητικά, που σημαίνει ότι προκαλούν αφυδάτωση.

Λιπαρές τροφές. Αυτές περιλαμβάνουν τα τηγανητά και τα τρόφιμα που είναι λιπαρά ή που καλύπτονται με σάλτσες.

Γάλα, βούτυρο, παγωτό και τυρί. Ακόμη και αν η διάρροια σας δεν προκαλείται από δυσανεξία στη λακτόζη μείνετε μακριά από αυτά τα τρόφιμα όσο σας ταλαιπωρεί η διάρροια. Το γιαούρτι με προβιοτικά μπορεί να είναι η μόνη εξαίρεση σε αυτό τον κανόνα.

Τρόφιμα που ενδέχεται να είναι μολυσμένα. Μείνετε μακριά από τρόφιμα από μέρη που δεν τηρούν όλους τους κανόνες υγιεινής, καθώς και τροφών που έχουν μείνει έξω από το ψυγείο για πάρα πολύ καιρό ή δεν έχουν αποθηκευτεί σωστά. Το χαλασμένο κρέας ή ψάρι μπορεί να σας προκαλέσουν πολλά προβλήματα, όταν έχετε διάρροια.

Σορβιτόλη και άλλες τεχνητές γλυκαντικές ουσίες. Μερικοί άνθρωποι βρίσκουν ότι οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες έχουν μια καθαρτική επίδραση στο πεπτικό τους σύστημα. Αν έχετε διάρροια, είναι καλύτερο να αποφεύγετε προϊόντα “χωρίς ζάχαρη”, αλλά με γλυκαντικές ουσίες, τα αναψυκτικά διαίτης και γενικά τα υποκατάστατα ζάχαρης.

Τρόφιμα που προκαλούν… αέρια. Είναι σημαντικό να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες φρούτων και λαχανικών κάθε μέρα. Ωστόσο, όταν έχετε διάρροια, πρέπει να αποφύγετε επιλογές που είναι πιθανόν να σας προκαλέσουν εντερικά αέρια, όπως είναι το λάχανο, τα φασόλια, το μπρόκολο και το κουνουπίδι.

 

(Επισκέφθηκε 7 φορές, 1 επισκέψεις σήμερα)